International Trade, B2B platform

Om os

  • NeoEpo Virksomhed er stiftet i USA og er moderselskabet.

  • NeoEpo Indien Privat begrænset er det indiske datterselskab af moderselskabet.

  • For at vide, hvilke tjenester vi leverer, besøg venligst afsnittet" Hvad vi laver? ".

  • For at vide, hvilke lande kunder vi betjener, skal du gå gennem listen over omkring halvfjerds lande hvor vi leverer vores tjenester.

  • Kend de mere end fyrre sprog, som vi leverer vores produkter og tjenester på.

  • Den procedure, vi følger for at lette transaktioner, er beskrevet i afsnittet 'Sådan fungerer det?'.

  • Sælgere, kend fordelene ved at sælge gennem os.

  • Købere, lær fordelene ved at købe gennem os.

  • For at komme i gang med at bruge vores produkter og tjenester skal du oprette en login-konto hos os.

  • Kontakt os, hvis du har spørgsmål vedrørende forretning med os.

  • Hvis du er på udkig efter en ansættelsesmulighed hos os, bedes du gennemgå ledige stillinger og anvend.


  • Hvorfor blev NeoEpo Virksomhed startet?

    Vores virksomheds grundlægger kan lide matematik og programmering. Relateret til denne smag af grundlæggeren, Han arbejdede tidligere på en statistisk arbitrage-hedgefond-idé, før han startede dette selskab. I gang med at rejse kapital for sin hedgefond mødtes og havde han en samtale med en ældre borger, som også var fra hans alma mater, Indian Institute of Technology (IIT), Madras. Under denne samtale blev han foreslået at arbejde på noget, der hjælper samfundet snarere end bare at tjene penge.

    Ovenstående forslag til grundlæggeren fik ham til at tænke. Han indså ud fra sine egne erfaringer, at hjælpe andre motiverer et individ til at overvinde vanskelige situationer og få succes. Med denne motivation besluttede han at arbejde på projekter, der har en positiv indvirkning på samfundet gennem hans arbejde. Han indså yderligere, at vejen til at opnå dette på en praktisk måde niveau var ved at starte et teknologivirksomhed.

    Efter ovenstående evaluerede grundlæggeren mange forskellige ideer og kom til konklusionen at små virksomheder opfylder ovenstående kriterier. Det er fordi små virksomheder bidrager med en stor procentdel af Bruttonationalprodukt i ethvert land i verden. De leverer også det meste af beskæftigelsen i alle lande, meget større end de store virksomheder i verden. Desuden blev grundlæggeren efter omfattende forretningsundersøgelser klar over, at de står over for mange problemer, der skal være løst. Derfor blev NeoEpo Virksomhed startet for at hjælpe små virksomheder med teknologibaserede løsninger, der er meget skalerbare og gentagelige.


    Hvorfor hedder virksomheden NeoEpo?

    Grundlæggeren af ​​vores firma, mens han søgte efter et navn på virksomheden ønskede at opfylde følgende kriterier

  • Beskriver, hvad virksomheden gør, hvilket er handel.

  • Der kræves maksimalt 6 latinske tegn for at skrive navnet.

  • Kan udtages ved hjælp af maksimalt 4 stavelser.

  • Domænenavne kan købes inden for rimelige prisgrænser.

  • Tilgængelighed af domænenavnet for forskellige lande, da visionen for virksomheden er global fra begyndelsen.


  • Vores virksomheds grundlægger fandt det ret vanskeligt at finde uregistreret domænenavne, der opfyldte ovenstående kriterier. Han brugte forskellige metoder til at komme med mulige domænenavne, som følgende

  • Forskellige måder at beskrive virksomheden på.

  • Brug af tesaurus til at finde alternativer til kendte ord, der beskriver virksomheden.

  • Valg af to eller tre forskellige ord opnået fra ovenstående procedure, og derefter skære, skære og skære dem sammen for at danne et ord.

  • Tilfældige domænegeneratorprogrammer.


  • Med ovenstående procedure fik han en kort liste over domænenavne, der endnu ikke var uregistreret. Et af disse shortlistede domænenavne var NeoEpo. Det genlyd med vores grundlægger, fordi han fortolket det som 'Neo ' for 'Ny ', 'Epo ' for 'Epoch ' antyder æra, dvs. ny æra for handel, der beskrev hans vision for vores virksomhed godt.

    Vores grundlægger ønskede derefter at kontrollere, om det let kan staves. Derfor gik han til sin mor og spurgte hende, hvordan hun ville stave NeoEpo. Hun stavede det korrekt. Derfor registrerede han NeoEpo som navnet på selskabet.

    Hvad repræsenterer NeoEpo Virksomhed-logoet?

    Den generelle idé, som NeoEpo Virksomhed's logo formidler, er en platform, der giver information, ideer, indsigt og forbinder mennesker fra forskellige steder på kloden for at lette handel. Forskellige detaljer i logo er som følger

  • De fire kvadranter i logoet, der omfatter kloden, repræsenterer platformen. Årsagen til at have fire kvadranter er at formidle fire retninger - nord, syd, vest, øst.

  • Flisen, der kommer ud af hver kvadrant af logoet, repræsenterer, at vores virksomheds strategier, udførelse, Forretningsmodeller og produkter bliver fede og dynamiske for at tjene de skiftende forretningsbehov hos vores kunder.

  • Pilene, der kommer ud af skiverne, repræsenterer vores virksomheds vision om at forbinde mennesker fra forskellige placeringer, der giver information, ideer og indsigt for at lette handel.

  • Gabet mellem de fire kvadranter fortæller, at vores virksomhed vil være fleksibel og tilpasse sig til vores kunders forretningsbehov.

  • Globus i midten repræsenterer visionen om, at vores firma vil betjene kunder fra forskellige verdens lande.

  • Linjerne på det globale formidler, at vi tilpasser og lokaliserer vores produkter og tjenester i henhold til sprog og kultur i det land, vi driver.

  • Den røde farve i logoet repræsenterer vores virksomheds energi, lidenskab og positivitet i at betjene vores kunder, vokse vores forretning og nå vores forretningsmål.

  • Den blå farve i vores virksomheds logo formidler, at vores kunder og investorer kan forvente ro, styrke og pålidelighed fra os.

  • Den grønne farve i logoet formidler, at vi værdsætter bæredygtig vækst, der er i harmoni med naturen, evalueret ved hjælp af parametrene Miljø, Socialt ansvar, Corporate Governance (ESG).


  • Hvordan kom du på logoet for NeoEpo Virksomhed?

    Grundlæggeren af ​​vores firma indså meget tidligt, efter at virksomheden blev stiftet, at virksomheden har brug for et logo, der projicerede for hele verden, hvad virksomheden gør, og hvad det står for. Derfor havde han en masse forskellige ting billeder til logoet. Han prøvede mange forskellige måder, som at tegne det i hånden, ved hjælp af fotoredigeringssoftware og se op på forskellige måder lagerfoto-websteder osv. I lighed med processen med at få et navn til virksomheden forsøgte han at skære, skære og skære sammen billeder, som han fik fra forskellige kilder. Men ingen af ​​disse billeder genklang med den besked, som vores grundlægger ønskede formidle om virksomheden gennem logoet. Denne proces var virkelig frustrerende for vores grundlægger. Dette var, da han indså, at han har brug for ideer fra andre mennesker for at komplimentere de ideer, han havde. Derfor ledte han efter en designer, som han kunne leje for virksomheden.

    I løbet af denne tid var en entusiastisk studerende fra hans alma mater, Indian Institute of Technology, Madras, ansøgt om en programmeringspraktik. Vores virksomheds grundlægger gennemførte oprindeligt et interview til en programmeringsopgave til dette praktikant ansøger. I slutningen af ​​interviewprocessen blev ansøgeren bedt om at beskrive de hobbyer, der er nævnt i hans Genoptag. Praktikantansøgeren nævnte, at kunst og tegning kommer naturligt for ham, og at de er Guds gave til ham. Efter yderligere at undersøge indså vores grundlægger, at denne praktikantansøger havde meget naturligt talent i design, så hyrede ham til at lave logoet.

    Vores grundlægger meddelte praktikanten de brede ideer, der skal formidles med logoet til Selskab. Praktikanten kom med indledende skitser, og vores grundlægger gav feedback om dem. Efter mange iterationer, den endelige version af logoet blev frigivet. Vores virksomheds grundlægger beskriver hele processen med at skabe virksomhedens logo startende fra idé til endelig frigivelse som en ophøjende og givende oplevelse.